Termékreklamációt kizárólag az általunk eladott termékekre tudunk fogadni, melynek tényét, minden bejelentést követően megvizsgáljuk. Az űrlap kitöltése és hozzánk email-es beérkezése után, kollegánk az Ön által megadott elérhetőségen keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot. A termék visszahozatalának módját, időpontját leegyezteti. Önnek nincs más dolga, mint a terméket saját dobozába visszacsomagolja a kinyomtatott űrlappal együtt, szállítható állapotban a futárszolgálat munkatársának átadja. A termék visszaérkezése után, kollégánk megvizsgálja a terméket és elvégezzük a javítást vagy a termék vételárát visszautaljuk a megadott számlaszámra. További információkért/segítségért kattintson ide.
Meghibásodott termék ügyintézése
Adatkezelési tájékoztatónkat az alábbi linken kérjük olvassa el.
Amennyiben adataival kitölti űrlapunkat és elküldi részünkre, azzal egyben hozzájárul adatainak kezeléséhez is. Bizalmát előre is köszönjük!