2. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
3. Helyileg hol találom Önöket?
4. Hogyan tudok rendelést leadni?
5. Szállítási címet hogyan tudok módosítani?
7. Mikor kapom meg a rendelést?
8. Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket?
9. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.
11. Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?
Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?
Minden vásárlónak van lehetősége rendeléseinek összevonására, minden esetben az ügyfélszolgálati munkatársunknak kell jeleznie ilyenfajta igényét, mindenképp a számla kiállítása előtt.
https://zardiszkont.hu/megrendeles_modositasa_termek_csereje
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja a csomagot a megadott címre. SMS előértesítés formájában megküldi a GLS a szállítás várható időintervallumát 3 órára szűkítve, valamint a futár telefonszámát. A kiszállítás további részleteiről egyeztethet a futárral közvetlenül, vagy a GLS 0629/886-700, vagy a 0620/8900-660-as telefonszámán.
Az üzletünk 4400 Nyíregyháza Simai út 9. szám alatt, az egykori autószalon helyén található. Nyitvatartási időnk: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva
Hogyan tudok rendelést leadni?
Áruházunkban egy rendelés leadása nem kötött regisztrációhoz, viszont van regisztrációra lehetőség, amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztráció menüpontra kattintást követően lehet az áruházba regisztrálni. Az áruházunkba leadott megrendelések feldolgozása munkanapokon és munkaidőben (08:00-16:00 óra között) történik minden esetben. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések, mindig a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Az áruházunkban leadott rendelésekről, automatikus visszaigazoló e-mailt kap a kedves vásárló, mely mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni. A megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.
Szállítási címet hogyan tudok módosítani?
A módosítás lehetséges. A vásárló, a rendelés leadása után email-ben kap egy csomag nyomon követési linket, azon keresztül meg tudja magának módosítani, egészen a csomagolási pontig. Amennyiben azontúl szeretne módosítani az ügyfélszolgálatos kollégákat, keresse telefonon, email-ben, vagy az online ügyintézés fül alatt a megrendelés módosítása menüpontban. Amennyiben már szállításra került a csomag, akkor a GLS rendszerében van lehetőség a módosításra.
https://zardiszkont.hu/megrendeles_modositasa_termek_csereje
A rendelés leadása után, email-ben megkapja a vásárló a csomag nyomonkövetési linkjét. Ezen a linken keresztül figyelemmel tudja kísérni hogy hol tart a rendelése. Amennyiben a csomag már kiszállításra a futárszolgálathoz kerül, a tőlük kapott linken keresztül tudja figyelni, hogy a csomagja merre jár.
Ha a termék készleten van áruházunkban, akkor aktuális leterheltségtől függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a terméket meg kell rendelnünk a külső beszállítótól akkor a szállítási idő 3-5 munkanap lehet.
Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket?
A csere szándékát az ügyfélszolgálatos kollégának tudja jelezni a kedves vásárló. Telefonon, email.-ben, vagy az online ügyintézés fülre kattintva a termék cseréje menüpontban, az űrlapkitöltésével. Majd a terméket személyesen vagy postai úton egy levél kíséretében visszajuttatja részünkre. A levélben leírja miért és mire cseréljük a terméket.
https://zardiszkont.hu/megrendeles_modositasa_termek_csereje
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.
Minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, a megismételt szállítással kapcsolatban. Amennyiben utánvétes rendelést választott, de nem vette át, akkor semmisnek vesszük a rendelést.
A rendelés leadását követően, amennyiben a termék készleten van raktárunkban, aktuális leterheltségtől függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a terméket külső beszállítótól kell megrendelnünk, akkor beszállítótól függően a szállítási idő 3-5 munkanap.
Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?
Amennyiben a csomagot sérülten szállítja ki a futár, minden esetben kell, hogy legyen hozzá kárjegyzőkönyv, a csomag átvételét elutasíthatja a rendelő. Amennyiben van hozzá kárjegyzőkönyv, a megrendelő átveheti a csomagot,az átvétel után bizonyosodik meg, hogy termék is sérült nem csak a csomagolás, akkor minden esetben először az ügyfélszolgálatos kollégával vegye fel a kapcsolatot a rendelő. Amennyiben a csomagolás sérült és nincs kárjegyzőkönyv, minden esetben el kell utasítani az átvételét, vagy el kell kérni a jegyzőkönyvet és keresni az ügyfélszolgálatos kollégát.
https://zardiszkont.hu/shop_contact.php?tab=shipping