Saját raktárunkból szállítunk! Munkanapon 14 óráig leadott rendelését, még aznap átadjuk a futárszolgálatnak.
Feltétele, hogy a készleten lévő mintegy 9.200 termékből válasszon!

Zárbetét, zár és lakat webáruház

Biztonságot szállítunk 2009 óta   
  Munkanapon 08-16-ig    +3620 342 50 40

Kategóriák
Zárbetét, zár és lakat webáruház

Biztonságot szállítunk 2009 óta   
  Munkanapon 08-16-ig    +3620 342 50 40

  • Kategóriák
    • Kedvezmények
    • Zárbetét
    • Zár - hagyományos
    • Zár - többpontos
    • Zár - speciális
    • Lakat, lakatpánt
    • Ajtó alkatrész
    • Ablak alkatrész
    • Kapu alkatrész
    • Kulcs és kellékei
    • Szerszám
    • Munkaruha, munkavédelem
    • Kötőelem, vasáru
    • Szerelési anyagok, kellékek
    • Egyéb
  • Információk
  • Online ügyintézés
  • 30 napig visszaküldheti!
  • Blog
  • Zárbetét videók
  1. Általános GYIK
  1. GYIK
  2. Általános GYIK
  3. Szállítással kapcsolatos GYIK

Szállítással kapcsolatos GYIK

 

1. Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?

2. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

3. Helyileg hol találom Önöket?

4. Hogyan tudok rendelést leadni?

5. Szállítási címet hogyan tudok módosítani?

6. Hol jár a csomagom?

7. Mikor kapom meg a rendelést?

8. Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket? 

9. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.

10. Mennyi a szállítási idő?

11. Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?

12. Mennyi a szállítási ktg?


Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?

Minden vásárlónak van lehetősége rendeléseinek összevonására, minden esetben az ügyfélszolgálati munkatársunknak kell jeleznie ilyenfajta igényét, mindenképp a számla kiállítása előtt.

https://zardiszkont.hu/megrendeles_modositasa_termek_csereje

Vissza a lap tetejére


 Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja a csomagot a megadott címre. SMS előértesítés formájában megküldi a GLS a szállítás várható időintervallumát 3 órára szűkítve, valamint a futár telefonszámát. A kiszállítás további részleteiről egyeztethet a futárral közvetlenül, vagy a GLS 0629/886-700, vagy a 0620/8900-660-as telefonszámán.

Vissza a lap tetejére


Helyileg hol találom Önöket?

Az üzletünk 4400 Nyíregyháza Simai út 9. szám alatt, az egykori autószalon helyén található. Nyitvatartási időnk: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva

Vissza a lap tetejére


Hogyan tudok rendelést leadni?

Áruházunkban egy rendelés leadása nem kötött regisztrációhoz, viszont van regisztrációra lehetőség, amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztráció menüpontra kattintást követően lehet az áruházba regisztrálni. Az áruházunkba leadott megrendelések feldolgozása munkanapokon és munkaidőben (08:00-16:00 óra között) történik minden esetben. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések, mindig a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Az áruházunkban leadott rendelésekről, automatikus visszaigazoló e-mailt kap a kedves vásárló, mely mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni. A megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.

Vissza a lap tetejére


Szállítási címet hogyan tudok módosítani?

A módosítás lehetséges. A vásárló, a rendelés leadása után email-ben kap egy csomag nyomon követési linket, azon keresztül meg tudja magának módosítani, egészen a csomagolási pontig. Amennyiben azontúl szeretne módosítani az ügyfélszolgálatos kollégákat, keresse telefonon, email-ben, vagy az online ügyintézés fül alatt a megrendelés módosítása menüpontban. Amennyiben már szállításra került a csomag, akkor a GLS rendszerében van lehetőség a módosításra.

https://zardiszkont.hu/megrendeles_modositasa_termek_csereje

Vissza a lap tetejére


Hol jár a csomagom?

A rendelés leadása után, email-ben megkapja a vásárló a csomag nyomonkövetési linkjét. Ezen a linken keresztül figyelemmel tudja kísérni hogy hol tart a rendelése. Amennyiben a csomag már kiszállításra a futárszolgálathoz kerül, a tőlük kapott linken keresztül tudja figyelni, hogy a csomagja merre jár.

Vissza a lap tetejére


 Mikor kapom meg a rendelést?

Ha a termék készleten van áruházunkban, akkor aktuális leterheltségtől függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a terméket meg kell rendelnünk a külső beszállítótól akkor a szállítási idő 3-5 munkanap lehet.

Vissza a lap tetejére


 Hogyan cserélhetem a terméket, ha tévesen rendeltem a terméket? 

A csere szándékát az ügyfélszolgálatos kollégának tudja jelezni a kedves vásárló. Telefonon, email.-ben, vagy az online ügyintézés fülre kattintva a termék cseréje menüpontban, az űrlapkitöltésével. Majd a terméket  személyesen vagy postai úton egy levél kíséretében visszajuttatja részünkre. A levélben leírja miért és mire cseréljük a terméket.

https://zardiszkont.hu/megrendeles_modositasa_termek_csereje

Vissza a lap tetejére


Mi történik, ha nem veszem át a csomagot, de elutaltam az árát.

Minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, a megismételt szállítással kapcsolatban. Amennyiben utánvétes rendelést választott, de nem vette át, akkor semmisnek vesszük a rendelést.

Vissza a lap tetejére


 Mennyi a szállítási idő?

A rendelés leadását követően, amennyiben a termék készleten van raktárunkban, aktuális leterheltségtől függően 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Amennyiben a terméket külső beszállítótól kell megrendelnünk, akkor beszállítótól függően a szállítási idő 3-5 munkanap.

Vissza a lap tetejére


Sérülten érkezett a csomag - mi a teendő?

Amennyiben a csomagot sérülten szállítja ki a futár, minden esetben kell, hogy legyen hozzá kárjegyzőkönyv, a csomag átvételét elutasíthatja a rendelő. Amennyiben van hozzá  kárjegyzőkönyv, a megrendelő átveheti a csomagot,az átvétel után bizonyosodik meg, hogy termék is sérült nem csak a csomagolás, akkor minden esetben először az ügyfélszolgálatos kollégával vegye fel a kapcsolatot a rendelő. Amennyiben a csomagolás sérült és nincs kárjegyzőkönyv, minden esetben el kell utasítani az átvételét, vagy el kell kérni a jegyzőkönyvet és keresni az ügyfélszolgálatos kollégát.

Vissza a lap tetejére


Mennyi a szállítási ktg?

https://zardiszkont.hu/shop_contact.php?tab=shipping

Vissza a lap tetejére

 

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Webzár KFT
  • 4400 Nyíregyháza, Simai út 9.
  • +3620/342-5040
  • info@zardiszkont.hu
  • Zárdiszkont Facebook oldal

  • Youtube oldal

Egyéb információk
  • Hírek
  • Elzett MultiModul
  • Gyakori kérdések
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Kedvezmények
  • Zárbetét
  • Zár - hagyományos
  • Zár - többpontos
  • Zár - speciális
  • Lakat, lakatpánt
  • Ajtó alkatrész
  • Ablak alkatrész
  • Kapu alkatrész
  • Kulcs és kellékei
  • Szerszám
  • Munkaruha, munkavédelem
  • Kötőelem, vasáru
  • Szerelési anyagok, kellékek
  • Egyéb
  • Információk
  • Online ügyintézés
  • 30 napig visszaküldheti!
  • Blog
  • Zárbetét videók
Belépés
Regisztráció