2. Nem kaptam számlát, nem volt a csomagban.
3. Kifizettem, de mégsem kérem a terméket.
4. Nem sikerült a kártyás fizetésem, hogy fizethetek?
5. Számlát utólag módosíthatok (pl.számlázási név, cím)?
Többféle fizetési mód közül választhatnak vásárlóink a számla végösszegének rendezésére. Lehetőség van utánvételes fizetésre, melynek választásakor egyszeri bruttó 300 Ft.-os kezelés költséget számolunk fel. Az utánvételes fizetési mód választásánál történhet a számla végösszegének rendezése, készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel. Bankkártyás fizetés, díjmentes, egyben kényelmes és biztonságos, az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Előre utalással, aki ezt a fizetési módot választja, a visszaigazoló email.-ben megkapja az összes, utaláshoz tartozó információt. Személyes átvétel esetén az üzletünkben készpénzes vagy bankkártyás fizetési módra van lehetősége a vásárlónak.
Nem kaptam számlát, nem volt a csomagban.
Az ügyfeleink részére a számlát minden esetben email-ben küldjük el.
Kifizettem, de mégsem kérem a terméket.
Minden esetben lehetősége van a vásárlónak a rendelését lemondania, töröltetnie. Amennyiben a rendelés végösszege előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel rendezve lett, de időközben a rendelését töröltette, a pénzügyi munkatársunk visszautalja az előre kifizetett számla végösszegét.
Nem sikerült a kártyás fizetésem, hogy fizethetek?
Amennyiben a számla végösszegét online bankkártyás fizetési móddal szerette volna a vásárló kiegyenlíteni, de valami hiba folytán a fizetés meghiúsult, lehetőség van előre utalásos vagy utánvétes fizetési mód választására is, csak módosíttatania kell a rendelését az ügyfélszolgálati munkatársunkkal.
Számlát utólag módosíthatok (pl.számlázási név, cím)?
Igen, van rá lehetőség. Ilyen esetben a pénzügyes munkatársunkat keresse, a honlapon megadott elérhetőségen.
https://zardiszkont.hu/shop_contact.php