1. Hogyan tudok az áruházban rendelést leadni?
2. Már leadtam a rendelésem, de szeretnék változtatni. Mit tegyek?
3. Garanciás jogom hogyan érvényesíthetem?
4. Honnan tudom, hogy a rendelésem leadása sikeres volt?
5. Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem?
6. Panasszal hová fordulhatok?
7. Ki élhet az elállás lehetőségével?
8. Személyesen tudok -e csomagot átvenni?
9. Hibásan adtam le a rendelésem, mit tehetek?
10. Nem a rendelt terméket kaptam meg…
11. A rendelésem szeretném töröltetni! Mit tegyek?
12. Több terméket rendeltem, mint amennyi készleten van. Hogyan fogom megkapni a rendelésem?
13. Külföldről tudok rendelni?
Hogyan tudok az áruházban rendelést leadni?
Áruházunkban egy rendelés leadása nem kötött regisztrációhoz, viszont van regisztrációra lehetőség, amennyiben rendszeres vásárlónk szeretne lenni. A regisztráció menüpontra kattintást követően lehet az áruházba regisztrálni. Az áruházunkba leadott megrendelések feldolgozása munkanapokon és munkaidőben (08:00-16:00 óra között) történik minden esetben. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések, mindig a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Az áruházunkban leadott rendelésekről, automatikus visszaigazoló e-mailt kap a kedves vásárló, mely mindössze a rendelés leadásának tényét hivatott visszaigazolni. A megrendelés visszaigazolása is e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb információ egyaránt.
Már leadtam a rendelésem, de szeretnék változtaztni. Mit tegyek?
A már leadott rendelés kibővítésével, esetlegesen a rendelésből termék kivitételével kapcsolatban, minden esetben keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat email-ben, telefonon, vagy az online ügyintézés fülre kattintva a megrendelés módosítása menüben, az űrlap kitöltésével a számla kiállításáig tudja jelezni felénk, hogy mit szeretne változtatni.
https://zardiszkont.hu/megrendeles_modositasa_termek_csereje
Garanciás jogom hogyan érvényesíthetem?
Az áruházban forgalmazott termékekre minimálisan 1 év garanciát vállalunk, kivéve, ha termék leírásában jelezzük, hogy az adott termékre, ettől hosszabb a vállalt garancia időtartama. A vásárlás időpontját minden esetben, az általunk kiállított számla igazolja, melyet a vásárló email-en keresztül kap meg. Garanciálisnak vélt meghibásodás esetén jelezze azt felénk email-ben, telefonon vagy az online ügyintézés fülre kattintva, a meghibásodott termék ügyintézése menüben, az űrlap kitöltésével.
https://zardiszkont.hu/meghibasodott_termek_ugyintezese
Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy leegyeztessük az adott termék visszahozatalát. A telefonon történő egyeztetést követően, futárt küldünk a meghibásodott termékért, mely a felvételt követő munkanapon visszakerül hozzánk. A termék futártól történő átvételéről, a kibontásáról, a kipróbálásáról, szükség esetén a szétszedéséről digitális videofelvétel készül a későbbi esetleges vitás kérdések tisztázása végett. A cserélt vagy javított termék visszaszállításáról cégünk gondoskodik. Hibás teljesítés, vagy garanciális hiba esetén a termék el-, és visszaszállításának költségét cégünk vállalja. Amennyiben a bejelentett hiba nem garanciális jellegű vagy a vásárlónak felróhatóan keletkezett, az el-, és visszaszállításának mindennemű költségét a vásárlót terheli.
Honnan tudom, hogy a rendelésem leadása sikeres volt?
Az áruházban leadott megrendelések munkanapokon és munkaidőben kerülnek feldolgozásra 08 - 16 óra között. A munkaidőn túl vagy munkaszüneti napon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A rendelés leadását követően, automatikusan küldött visszaigazoló e-mail mindössze a rendelés rendszerben való rögzítésének tényét hivatott visszaigazolni. A megrendelés visszaigazolása ugyancsak e-mail útján történik, melyben szerepel az adott megrendelésre vonatkozó szállítási határidő és minden egyéb, más információ egyaránt.
Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem?
A forgalmazott termékek közel 95 %-a saját, fennmaradó része pedig partnereink raktárjában állandóan elérhető. Amennyiben rendelésének minden eleme saját raktárunkban rendelkezésre áll, akkor a termékek 2 munkanapon belül megérkezhetnek Önhöz. Ha a rendelésének, akár egyetlen eleme is a partnerünk raktárában érhető csak el, akkor a szállítás némileg hosszabb időt vesz igénybe. A kiküldött visszaigazoló e-mail, minden esetben tartalmazza a kiszállítás várható időpontját.
https://zardiszkont.hu/shop_help.php?tab=privacy_policy
Ki élhet az elállás lehetőségével?
https://zardiszkont.hu/shop_help.php?tab=privacy_policy
Személyesen tudok -e csomagot átvenni?
A megrendelt termékek személyesen átvehető a 4400 Nyíregyháza, Simai út 9. szám alatti üzletünkben, az egykori autószalon helyén. Nyitvatartási időben: H-P.: 08:00-16:30 Szo.: 08:00-12:00 V.: Zárva
Hibásan adtam le a rendelésem, mit tehetek?
Amennyiben a leadott rendelése kapcsán bármilyen hiba lépett fel, (elírás, hibás mennyiség, nem megfelelő termék, stb.) kérjük azt elérhetőségünk bármelyikén jelezze felénk, hogy lehetőség szerint korrigálhassuk azt. Minden esetben keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat email-ben, telefonon, vagy az online ügyintézés fülre kattintva a megrendelés módosítása menüben, az űrlap kitöltésével a számla kiállításáig tudja jelezni felénk, hogy mit szeretne változtatni.
https://zardiszkont.hu/megrendeles_modositasa_termek_csereje
Nem a rendelt terméket kaptam meg…
Amennyiben ilyen eset áll fent, mindenképp keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat, hogy lehetőség szerint korrigálhassuk azt. Az egyeztetést követően futárt küldünk a meghibásodott vagy tévesen küldött termékért, mely a felvételt követő munkanapon visszakerül hozzánk.
A rendelésem szeretném töröltetni! Mit tegyek?
Amennyiben töröltetni szeretné a leadott rendelését a vásárló, több módon tudja megtenni, email-ben vagy telefonon.
Több terméket rendeltem, mint amennyi készleten van. Hogyan fogom megkapni a rendelésem?
Az áruházban, minden terméknél látható az aktuális készlet információ, már rendelés leadása előtt tisztában van a vásárló, hogy a megrendelt termék van-e készleten, megtudja-e rendelni a kellő mennyiséget. Amennyiben a leadott rendelésben annyi darab szerepel, mint a készletünk, kettő lehetőség közül választhat a vásárló. A rendelése készlet szerint megbontható és a készleten lévő darabokat elküldjük a megrendelőnek, a többi darab függőben marad, egészen addig, amíg be nem érkezik hozzánk. Vagy az egész rendelés akkor kerül kiküldésre, mikor minden darabja beérkezik raktárunkba. Minden esetben a vásárló feladata eldönteni, hogyan szeretné megkapni a megrendelt termékeket.
Magánszemélyként nem lehet rendelést leadni.